Emma+Julia

Det är en sån dag idag.
Vi ska gå på marknad, chilla på stan... götta oss bara.
Hon kommer hit snart så ska vi cykla ner på marknaden.

Igår var en sån där tänkar dag som Hjalmar avskyr när jag har. Jag är så djup och funderar som sagt över världsfrågor, döden och rymden och fan ALLT!!
-Jag  vill stoppa i öronproppar och skrika så jag slipper höra dig.
Så dryg tycker han att jag är!
Men vadå??
Igår var det extra mycket döden funderingar. VARFÖR??? VARFÖR tar man sitt eget liv? Hur har man modet? När bestämmer man sig? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR??????
Det kan ju gå från den ena dagen till den andra.... Hemskt det där!

Från en sak till en annan:
Jag har gäddhäng!
Alltså inte gäddhäng under armarna som vanligt folk har.
Nej istället för en haka så har jag gäddhäng.
Det finns liksom ingen haka, utan bara ett häng som hänger och retar mig.

Nu kom Ea och Ida.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godmorgon..!

2008-07-12 @ 11:22:47
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0