Tropiskt regn...

Helt otroligt!! Vi har varldens jakla regnvader RATT OVER BARA OSS, kanns det som. Mummel...

Hanna har inte ens sett solen i Nya Zeeland annu...
Och jag ar fortfarande vit som en snogubbe.
Istallet for en san dar tradgardstomte skulle jag kunna stalla mig ute i Julia och Rich's tradgard och agera snogubbe, for en billig peng och garantier pa att jag inte smalter bort...
SUCK... men solen ska komma imonn.... annars maste jag ju faan ga och lagga mig i ett solarium.
Vi ar verkligen vitast i hela Paihia.

Imonn ska vi ha kalas for Hanna. 20 personer kommer hit.
Fulla och glada ska vi bli (med myyycket solsken) och kanske ska Hanna fa anvanda nagra av sina 40 kondomer... Hahahaha.... (tur att hon inte sitter breve mig nu) ... Hi hi...

Nu ska vi ata after eight kladdkaka som Hanna har bakat idag och sa ska jag nog tippa i mig ett glas vin.
Bra jobbat Helen... Hanna kan t.o.m receptet i huvet. =)

Ni far ha en bra dag och vi ska forhoppningsvis fa sova lite inatt utan att vakna.
Ha sa kul med semlorna. Skulle faktiskt latt kunna moffa en san nu! MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0