Sista kvallen... =( =( =(

Nu sitter vi har och ska ha varan ALLRA SISTA KVALL i Paihia. JAG KAN FAN INTE FATTA????
Vart tog tiden vagen? Hallooooo!!!!
Vi ska ha spapool party ikvall och grilla. Hanna, Julia och jag har fixat maten. En tyyypisk svensk BBQ. =)
Det blir varan underbara cold pastasallad, kyckling marinerad i sweetchili, sallad, hamburgare, korv. MASSA MAT!!

Jag spelar just nu APOLOGIZE med One republic och Julia sa precis:
- Emma, spela inte san har musik vi kommer snart borja grata.
TRUE!
Jag kommer langta ihjal mig efter Julia! SOM FAAN!!
Och jag kommer falla 1000 tarar imonn kl 16.15 nar vi gar pa bussen mot Auckland. =(

Idag har Hanna och jag varit pa Urupukapuka Island. Aven kallad "penis-on" av Hanna (for er som horde historien om den nakna kocken och sjukskoterskan som jag och Julia var med om dar for 2 ar sen vet vad jag menar! HEMSKT)
Det ar mitt ABSOLUTA paradis pa jorden och jag onskar mer an allt att jag far ta med mig min mamma och min pappa hit nasta gang det bar av, sa dom far uppleva landet Nya Zeeland, maste upplevas. Och Hjalmar men jag har inte sa stora forvantningar pa det.. haha! Bubben!

Okej... folket borjar ramla in nu och ska ta farval av oss. =( Buhuhuhuhuuuu....

Imonn blir det sista jag skriver innan jag landar pa svensk mark igen. Sa vi hors da!!

Ta hand om varandra!!

Pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0