Javla moln...

Piss piss piss piss...
Idag har jag brant mig UNDER sju lager av moln... inte ens en javla sol har blottat sig pa 4 dagar, men lik forjavlabannat sa har man blivit rod... men jag ska ju inte klaga for det ar den forsta jakla brannan jag fatt sen vi kom hit. Rod eller vit... da valjer jag megarod (eller kanske inte)!!... TACK! Hanna och jag trotsade molnen idag och smorjde inte in oss, eftersom det var mol och regnade! Tydligen tar solen anda... Sa imonn ska jag trotsa ANNU mera om det ar daligt vader, om jag sa maste LAGGA MIG ute i regnet och sola! Sa de sa!!

Men vi ska dra soderut pa mandag.... till solen... till aventyren.
Det ar fint OVERALLT pa hela Nya Zeeland utom i Paihia! Det ar ganska sjukt faktiskt!

Hanna, Julia och jag Emma, har varit ute pa tjejmiddag ikvall... blivit fulla pa varsin ol (typ), atit massa god mat och chillat... men nu ar vi hemma for froken Julia ska upp och jobba imonnbitti.
Men Hanna och jag ska aga stan imonnkvall. PARTYYYYY!!!
Vi borjar kvallen med en utomhus bio... tror att det var Simpson the movie eller natt... med picknick pa filt! Mys!

Igar hade vi grillfest harhemma... Det var ca 20 pers har och det var megatrevligt.
Vi lyckades halla ut 2 kannor med Pina Coladas under kvallen.... den forsta akte ut efter att vi hade stadat hela koket kliniskt rent... Snacka om spritmissbruk nar Hanna fick lov att suga upp pina coladan med disktrasan. Damn!!
Nasta gang ramlade kannan ur kylen och ut over hela golvet pa samma stalle...
Whatever, det var en jakla god Pina. =)

Nu har vi precis ringt hem till Hjalmar, mamma och pappa, hannas mamma och pappa och till Helen pa kaffestugan. 
 
Jag ar trott nu och behover slagga kanner jag. Tomorrow's a big night out. Hanna behover ett ragg.. haha... =)
Men nu ar det sa att det ar inte svart for henne om hon vill ha ett sa... har kryllar det av surfers.
Sov gott alla.. om sisadar 12 timmar. Helt sjukt att man sitter har lite smalullig nu halv elva pa morgonen, svensk tid. Haha... Helen skulle gora smorgastarta och vi ska hoppa ner i sangen och kalla pa john blund.

Bla bla bla... vi hors imonn efter surfingen. =) Brunare, snyggare, fullare...
So long dudes!!

Puss och kram Emma Hanna och Julia in Paihia.

Blekfisar pa Heatrow!
image115

Kommentarer
Postat av: zphanky

Som en vis Boll skrev i sin resdagbok när hon var i Kina, -"rött blir brunt" Kör på det ni också så ska du se att det där blir sketabra! Låter iaf som att ni har det bra, trots regn. Bättre det än snö antar jag? Imorgon drar iaf jag till Schweiz =) Börjar bli lite pirrigt. Saknar er! Puss från Spunk!

2008-01-11 @ 17:03:30
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0