Hejda pa ett tag!

Idag sticker Hanna och jag ut pa aventyr! =) Vi ska soderut och upptacka detta vackra land!
Sa pa 5 natter kommer ni formodligen inte hora natt ifran oss. Men dessto mer nar vi kommer tillbaks... det ska tydligen va en otrolig upplevelse.

Hanna och jag ar nannys idag for bade Jullan och Rich jobbar. Och den har lilla tjejen ar sprallig... nu kryper hon bara fortare och fortare...

Jaha vad ska jag skriva mer da trooo.... det ar sol ute!! Yaay!
Nu sitter det nan pa golvet och klammer sa snart ar det blojbyte pa G. =)

Asch jag lagger in lite bilder istallet..  

Vi hors fillys!

   
  

 image122

Kommentarer
Postat av: Marie Rosèn

Hej på er tjejer. Ni har det så bra antar jag. :-). Tänker på er då och då för är det något jag tycker är roligt så är det att resa. Kul med allt ni får uppleva. Ta vara på tiden och var rädda om varandra. Hälsa julia så gott. Kramar
er vikarie Marie R. Till Hanna: Grattis så mycket.;), med tanke på födelsedagen.

2008-01-14 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0