HEEEJ!!

Tank att vi kom fram till sist.. yeaaah!!
Har precis kommit in fran jacuzzin dar vi suttit och pratat och druckit vin. Fine fine!!!

Nu har jag precis duschat i uteduschen och ska lagga mig och forsoooka soova nuuu.... men klockan ar ju bara halv elva pa mandag morgon for mig... men min hjarna ar ganska fucked up sa jag tror jag kan lura den redan forsta natten....

Skriver mer om resan imonn hahahaha jag har SKRATTAT... och lagger in lite bilder pa backpacking.

Nattinatti pa er!!

Kram Emma, Julia och Hanna!!

Kommentarer
Postat av: chris

god morgon , vad ska du göra idag ? Kram Chris

2008-01-07 @ 10:50:08
URL: http://chrizsblogg.se
Postat av: Helén

Hej brudar!!
Kul att ni kommit fram. Hoppas ni har det bra och att ni får en massa sol å värme. Det är ni värda. Hade bäst kram på er!!

2008-01-07 @ 17:46:39
Postat av: elvenman

Trevligt att ni är framme, skulle mer än gärna hakat på. Får väl bli någon gång i framtiden då =)

2008-01-08 @ 23:03:27
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0