04:16. Djupt inne i mig...

... finns inget annat än tankar, förväntan, spänning och funderingar. (för den snuskhummer som tänkte på nått annat........ haha!!)

Här sitter jag 4 på morgonen som en ensam idiot i natten. Jag kan ju lika väl kluddra lite här istället för att ligga och stirra i taket.
Det jag har nu kallas extrem resfeber (och en ägglossning som verkligen vill ge sig till känna). Jag drömde om packningen inatt.... allt (men inte riktigt allt) i huvet kretsar kring att jag om 36 timmar cirka lämnar svensk mark!!

Hjalmar har feber stackarn.... =( hoppas bara på att man inte blir smittad...

Ååååååååååååå vad det maler i skallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ni får en bild, ska se vad jag hittar för fin. =)

image104

Det vart en bild på mig och Elvira... pluttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0