Witter.

I förrgår hade man värsta vårkänslorna men nu är det vinter ute igen.

Jag ska strax gå ner på jobbet. Har ändrat lite i mina rutiner, istället för att äta gröten hemma så tar jag med mig havregryn och äter där när jag börjar kl 11. Det blir så jobbigt annars eftersom jag inte har lunch förräns 14.
Annars käkar jag frukost typ nu 8,30... då är man asahungrig redan klockan 12.
Och det är då det finns tendenser till småätande.
Och ja.. då ska man käka frukt till mellanmål men ingen frukt i världen hjälper på ett café!

Det funkar bättre såhär...

Gött och sitta och titta på när dom jobbar oxå... hehehe!
Nu är det "Vinn Adams pengar"...

Ha en bra dag!

VI!
image199

Kommentarer
Postat av: Spunk

Sötisar!

2008-02-27 @ 15:59:33
Postat av: jullis

Ahhh....vilka sotnosar

2008-03-04 @ 03:55:41
URL: http://emmajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0