Pallade inte...

image177

Alltså jag pallade bara inte en utekväll igår. FAAAAAAAN va trött jag är då. Och PIGG som en pingvin nu!
Det här lär ta sin tid som sagt.
Här sitter man igen som en fåntratt och stirrar.


Här kommer resan lite kort i bilder... det är med tårar i ögonen jag går igenom korten nu. Sentimental!
Jag önskar alla chansen att få uppleva att RESA, det är så UNDERBART och man träffar så mycket folk från alla möjliga delar av världen. Det är min stora passion i livet!
Vill inte Hjalmar följa åker jag utan honom, för det är nånting jag aldrig nånsin kommer ge upp. Att resa!!
Jag kan inte ens fantisera mig själv med att sitta i Sverige och ALDRIG nånsin vilja åka ut i världen!! Det kryper i mig när jag ens tänker tanken.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.

1. Auckland uppifrån! ÄLSKAR staden!!
2. Hanna på vulkanen med Auckland i bakgrunden.
3. Underbara jävla land!! Vackert!
4. Samma...
5. Kiwi bussen... or the fucktruck. =)
6. En äkta guldgruva!!
7. I Roturua. Vulkanisk aktivitet utan dess like!! Dessutom luktar hela staden ruttna ägg! Men sååå coolt!!
8. Geyserna får vulkanutbrott ca 20 gånger i timmen. COOOOLT!!
9. En mudpool... lerpool. Den här leran är över 100 grader varm. Kokar alltså ganska hett! Hela Rotorua var amazing! Helt galet. Världen är så jävla unik.
10. Svenskarna gör Tacos i Waitomo.
11. HÄR ÄR VI!
12. Jag i Taupo!
13. Hanna i Taupo. Den där cheesecaken köpte vi och svoss så var den borta. MUMS VA GO DEN VA!!
14. Alkoholen på kylning! =)
15. Hanna med min partyhatt som jag tror att alla hade på sig nångång den kvällen.
16. Vodka cruiser! MUUUMS!!!!!
17. Elina med partyhatten!
18. Team Sweden på dansgolvet. Johan med partyhatten.
19. Jag och skytower i min favvostad Auckland!!!
20. UNDERBARA UNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21. Mina fotspår i sanden.
22. Helt galen kväll. Jullan och jag dör efter mat..
23. Såhär hamnade vi till sist... liggandes i typ 20 minuter av kramp i magen!
24. Jag på beachen i Russell!
25. Vi beställde thaifood och tog med oss dit. Thaifood, sol och bad. LIVET!
26. Rosenknoppen var galen i sand! =)
27. Beachen i Russell!!!
28. Hanna och Dan!
29. Hanna spelar pool!!
30. VÄRLDENS GODASTE PRAWNSALLAD!!
31. And up we go!!!!!

Kommentarer
Postat av: Spunken

guuuuuud vilka härliga bilder!! Nästa gång du ska dit är det jag som hänkar på! ;) Hihi! Puss!

2008-02-03 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0