James Blunt.

Lyssnar på James Blunt och städar. Fyfan va bra han är!
Hela hans senaste platta är ju KUNG! Vi lyssnade på den ganska flitigt hemma hos Jullan oxå.
Det är nästan så att man fäller en tår eller två... =::(

Jag har iaf hört livstecken från NZ inatt. Hade 2 sms när jag vaknade imorse. =)
Åååå jag längtar efter Avalea stumpan. Gosefisan!!

Idag räknar jag points. Det är ju fan ett jäkla jobb men det SKA gå!! Fan jag har gått ner 2 kilo på resan och nu är det väl lika bra att fortsätta när man väl är igång.
Sofia och jag ska på Hanna Z:s styrkepass ikväll på Class gym. KUUUUL!!!!

JULIA JONES JAG SAKNAR DIG!!

Usch jag måste göra nått vettigt nu... typ åka och handla. Booooooooooooring!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0