Fredag...

Gomorron!
Idag är det toppenväder ute. Yiiihaa!

Jag är glad och lycklig men jag är förkyld!

Hjalmar har precis åkt. Det är begravning i Älvdalen idag för hans arbetskamrat som ramlade ihop och lämnade jordelivet när dom spelade innebandy i Trysil. Tragiskt!

Jag ska jobba heeela dagen idag och jag är laddad. Mycke mycke folk. Igår jobbade jag över 2 timmar.

Jag behöver en skoter till påsk, vi ska till Nornäs och vara där och fiska och åka skoter. Funderar på att hyra en faktiskt. Det löser sig, jag lääängtar!! Det är såååå mysigt däruppe.

JULIA ringde igår, jag fick en chock. Hörde först inte att de va hon. HALLOOOOOOOO sa hon bara och jag tänkte mest att va är det för dåre nu då. Men sen kopplade jag. Hihi!
Vi pratade i 30 minuter om ALLLLLT!!!
Hörde även bubban som pratade i bakgrunden... Ååå!

Hon hälsar iallafall genom mig till ALLA COOLINGAR! :) Bestäm själva vart ni står.. hahaha!

Nu ska jag läsa min tidning faktiskt.
Ha en toppendag och gå ut i solen!!

Kram.

Urupukapuka Island
image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0