Fettfäktarna.

Haha... =)
Idag ska jag följa svärmor på ett viktväktarmöte (eller fettfäktarna som hon kallar det)!
Nu ska jag verkligen engagera mig och bli duktig genom att lära mig äta rätt och så...
Det ska faktiskt bli intressant!!

Idag har jag slappat typ! Mamma och jag har varit på stan och handlat och käkat thaibuffé på Kung Gösta. 
Det var ju inte direkt nån thaibuffé om jag får säga min mening. Det var EN RÄTT som var Thai.... 
Det vattnas i munnen när jag tänker på TumYum soup! MUUUUUUUMMMMSSS!!!!! 
Åååå jag har typ ätit det 5 gånger på NZ. SÅ GÖÖÖTT!!! 

Äsch nu MÅSTE jag börja städa garderoben så jag får in mina nya kläder. =) 

Puss på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0