Snöööööö!! !! !!

Tamejfan helt jävla underbart detta land!!
Snön svävar ner och lägger sig som ett tjockt vitt täcke i hela bygden!
Det har snöat precis hela dagen idag, hela helgen....
Vackert vitt guld som Helén så sant säger!

Jag ska tända tvåhundra ljus härhemma nu och myyyysa.
MYS MYS MYS!!

Jag älskar julen!
 Jag gråter alltid på julen, längtar efter mina käraste i himmelen, men minnena från förr värmer mitt hjärta!
Julen är SÅÅ himla viktig för mig.
Jag är kär i julen!

JUL JUL JUL JUL

Det här är min gråtlåt...

Till den här låten har åtskilliga tårar fallit....


Hanna har åkt...
Det är andra dagen hon är ledig av sina 3 månader och jag saknar henne redan.
Hanna sitter just nu på ett plan från HongKong till Auckland.
Hon sover nog nu...
Eller ser nån bra film med kinesisk text.

Första julen i vårat underbara hus!!




Nu ska jag göra ingenting, ensam som jag är...
Ensam och övergiven, trasig och sönderriven.
=...(

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Camo

Ååååh den där låten.... Härligt! =) Kram

2008-12-02 @ 18:04:57
Postat av: Spunk

Blir det invigning av den nya gården med en liten bockbränning också? ;)

2008-12-03 @ 09:25:48
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0