Klapp klapp.

Hejhopp i vinterkvällen och Godförmiddag my bitches på NZ!

Sitter här i ca 3 minuter innan jag ska glida ner i sängen.
Idag har jag jobbat.
Man hinner inte med så mycket mer än att just jobba, när man jobbar 10,30-19,30 tiden.
Men dock hann jag på lunchen klirra Elviras julklapp.
Skönt!
Och nu på kvällen har jag internet shoppat grabbarnas klappar. Så nu är barnen klara.
 Himla kul att shoppa på nätet!!
Då är det bara mamma, pappa, Danne, Marit, Ea, Ida, Ingmar och Hjalmar kvar. 
Cheeses!! 
Men mamma och Marits klappar är tyyyp klara. 

Till Hjalmar vet jag ju typ. Pappa också. Det blir en mixad 60 års present och jul klapp till honom!
Och till Ea och Ida har jag kommit på idag vad dom ska få.

Så typ nästan klar! Wihooow!

Sen blir det alltid nån mer julklapp till dom små ändå...

Nu! Nattinatt!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja de e skönt när julklappsshoppingen är avklarad.. vi ska ha våran ihelgen vi.. Hmm.. Fin juliga blogg du har fixat med :) Kraaam!

2008-12-16 @ 19:58:39
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0