Fridaaaay at last!

Godafton ladies and gentlemen!

Idag har det pumpat på utan f*n på Kaffestugan... jösses. Mina fötter värker och hungern gör sig påmind.
Stackars stackars Emma.... =(

Annars då.
DANSBANDSKAMPSFINAL IMORGON!!
Sjuuukt spännande!
Jag har räknat ut att om jag röstar 50 gånger så blir det +ca 250 kronor extra på nästa telefonräkning.
Är det värt det?? Hmm, let me see now.............
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Vareeenda spänn är ni värda grabbar. Ränka med min fulla support imorgon! 
Jag är ju faktiskt från Älvdalen också... fast Mora, men Älvdalen.
Pratar man flytande Älvdalska och har hela släkten däruppe så gills man väl va?
Haha.. och förra året i körslaget var jag från Mora. Hihi, jag är lite åt båda hållen beroende på.
Men mest är jag ju moring, jag har ju aldrig bott i Älvdalen,
men är ju helblodad älvdaling ändå.
Haha...
Ursäkta, det är hungern som svamlar nu....

Maten är strax klar.. Ä N T L I G E N ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0