2008

Hallå där!
Sitter här och sätter ihop våran Nyårsmeny och känner att jag behöver skriva några rader.
Idag var jag åter tillbaka på jobbet efter hela 6 dagars jul ledigt.
Det är ju rätt så hektiskta dagar nu med mycket folk som vill fika. Men det är roligt!

Imorgon är det nyårsafton och Hjalmar och jag ska vara hemma och myyysa bara... om det inte är så hiskeligt kallt kanske vi tar bilen och åker upp till Soffan och Mas en fläck, annars är det trerättersmiddag här hemma som gäller.
Vi ska grilla älgfilé! =) Vi tyckte det var ett fint avslut på det nya året.
MUUUMMMMSFILLIBABBAAA!!

Annars är det full verksatd här hemma, alla furudörrar håller på att förvandlas till vackra antikvita dörrar. Som nya!
Jag är så himla nöjd!
Och Hjalmar har hunnit byta kakel i köket också. Det gröna är nu ett minne blott, ett ljusgrått kakel glänser i våra ögon nu istället.

Äh, nu ska jag på Ica Smaski och handla tills imonn.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman! vad mysigt med tre rätters middag :) det e lagomt det! faktiskt.. e ju svinkallt utemed :( uscha.. ville bara kika in ochsäga GOTT NYTT ÅR :) Puss å krams.

2008-12-31 @ 10:13:23
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0