Mean dream.

I natt drömde jag om en av mina rädslor... åska.
Jag och Gry Forsell sprang omkring i ett sjukhus och gömde oss för åskan, som var ute efter MIG.
Åskan drog in i stora svarta moln och kom in i sjukhuset som stoora jätte molngubbar. Stora och arga... huuu..
Vi slängde oss på golvet med händerna över huvudet men åskan hittade oss hela tiden. Jag var sååå rädd!!!
Till slut kom Lova, haha, Dessis Lova och satte sig i mitt knä och  sa en liten ramsa så försvann vi "POFF", och åskan förstog ingenting vart vi tog vägen.
Vi flyttade oss mellan olika våningar med den ramsan. Hahahahahahahahaha.....

Väl ute ur sjukhuset så fick vi lov att cykla som idioter, jag och Gry, till Våmhus, för där var man säker....

Och nej jag äter inga knäpp piller....
 
Jag såg kort på Lizas blogg från deras bröllop. Galet va fina dom var. Åååå...
Jag vill också gifta mig... NUUUU! Och ha en sån där lycklig dag!
Men som sagt, det blir väl rätt vare e.


Nu ska jag fixa lite frukost och sen sitta och bara lyssna på Adam och Gry. Gött att dom är tillbaks!!!


Ha de!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är väl för söt Emma!! Som faaaaan.. Önskar ni kunde vart med ju!! Men jag hoppas verkligen att det blir bröllop för eran del med i framtiden för det är verkligen skitmysigt :) Puss!!

2008-08-12 @ 23:37:54
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0