Lite viseversa!

Hallå bloggkamrater!
 
Här kommer bilder från Nya Zeeland.
ENJOY!



Minns ni den här bilden? Julia är som ett litet fiskben i jämförelse med trädet Tane Mahuta. =) 

        



                                                                          
                       Ser ut som att jag är ett proffs på biljard, men jag missade vareeenda gång... =)



                                                                                 Nu drar vi Hanna... 350 meter upp!
 
                                                                                                
Jag i paradiset!

                                                      Ett till er alla. 



                               
Det här var ju en oförglömlig kajaktur vill jag lova. Hahaha!

                                                                                                        Skål förfan!

 Hanna och jag i Auckland. Världens mysigaste stad!! Lätt!!       



                                                                                         Vi!


 Här bor Julia, Rich och Avalea!! 


Nu har jag verkligen inte tid längre. Hanna och Sofia kommer snart. Vi ska ha film och myskväll med morötter och dip!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0