Julia.

Godmorgon!
Jag är uppe med tuppen som vanligt.
Jag håller faktiskt på laddar upp bilder på min bilddagbok hör och häpna. Hehe!
Jag ska verkligen bli bättre med att använda den nu.

Igår. Jo, det var ju sista gången med Julia och Avalea på ett år. ETT ÅR!!
Det är jävligt jobbigt. Avalea kommer vara 2 år nästa gång jag ser henne.
Middagen var hur trevlig som helst. Julia höll tal och redan då ville jag gråta en skvätt. Buhuu!
Eftrerätt med Maggans egen glass och Ida hade med sig en kanooongod hjortron (MOJJBER, Hjalmar) kaka, typ som cheesecake. Mummmmmsssss.... vilken fest vi hade alltså!
Hjalmar drack lite öl och var rolig, som vanligt älskling!

När det sen var dags för Julia, Avalea och Nina att åka, kom den här berömda klumpen i magen jag får när jag VET att det är allvar.
Julia och jag har båda jättelätt till tårar. Jag kan gråta åt en fin låt på radion, gjorde det här i veckan när dom spelade "det vackraste"... iallafall.
Vi grät och grät... och kramades läääängeee... ville inte släppa.
Usch du bor för långt bort hjärtat.
Det är alltid lika svårt.
Av glädje grät jag för 2 månader sen, när hon kom hem... nu var det the opposit.

Vi har varit bästa vänner i 24 år.
Haha, det klicka direkt där första gången vi sågs, sen har det bara rullat på. =)
 
Först kom vi över till varann på trehjuling med våra dockor.
Sen vanlig cykel med pengar så vi kunde cykla på Lill-ica och köpa nötkräm.
Sen i epatraktor med folköl, 1 ton smink och killar.
Sen i bil med hela garderobens klädinnehåll, vin och en maaaaassa skvaller.
Sen i flyg med svenska favoriter som marabouchoklad, knäckebröd och kaviar.

Så har vårt liv i stora drag sett ut i transportform... haha...

Nu är vi plötsligt stora, typ vuxna, och är fortfarande som hand  och handske även om det är långt mellan gångerna.
Jag kommer såklart sakna henne men jag har ju alla mina andra vänner kvar som betyder LIKA mycket.
Jag blir alltid såhär när Julia ska åka.... alltid.

Nu ska jag börja städa undan lite. Hilding, Vilding och Vilda kommer snart och ska vara här inatt.
Alla tre. Vilken bra övning va?! Haha!

Ha en underbar Lördag!

Pussar i massor.
Hejdå Moster vi ses om ett år... buääääääääääääääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0