ToRsDaG...

Emil ringde nyss lilla älskade gubben. Han vill så gäärna ut och fiska. Han älskar att fiska.
Hjalmar dessvärre ligger nerbäddad i sängen med en jäkla förkylning, halsont och allt vad det är.
Men jag hoppas vi kan fiska lite i helgen, för jag vill verkligen det. =)

Jag har precis bakat en svartvinbärspaj och jag tror jag lyckades. Första gången för min del faktiskt.
Man måste ju ladda med vuxenpoäng när man snart är i toppligan.
Villa, volvo och svartvinbärspaj.
 Det är vad jag har lyckats åstadkomma än så länge....
 
Ska se om det finns några roliga kort i den här datan... har bärbara nu för ovanlighetens skull.
Jag är på ruggigt skrivhumör men behöver inspiration att skriva, om vad som helst. Då är gamla kort ett bra trix.

Det fanns inte så många, men den här klassiska fanns...

Jullan and me på Salty's bar i Paihia Januari 2006.

 
Där var jag jävligt singel. För sista gången i mitt liv känns det som idag.
Jag har många många MÅNGA gånger bedyrat den resan förr och jag gör det igen.
FAN VA NYTTIG DEN VAR FÖR MIG!!

Jag hade gått under som människa, som kvinna om inte den resan blivit av, det kan jag ju lova.

Nu har jag laddat upp 2 nya bilder...

Trappen som den ser ut just nu. Otroligt fin! Nu ska den bara vitlaseras!!


och...

 Gänget som gäller... haha!
 
Nu ska jag ner på Ica och inhandla fresh crayfish till vårt crayfishparty ikväll.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0