Resorb....

.... å vilken gudagåva!
Nu för tiden när man ska dricka alkohol måste dagen efter noga inplaneras.
Dagen efter ska man göra N A D A ! !  
 
Det sista jag gjorde igår innan jag kröp ner i sängen var att ta en resorb, vätskeersättning.
Det funkar så jäääkla bra. Annars brukar man vakna vid 7, tungan sträv som ett rivjärn och det enda som ekar i huvet är:
VATTEEEENVATTENVATTENVATTENVATTENNNEENENENNEN!!!
Imorse var det INTE så.
 Imorse vaknade jag ju 7som vanligt men den berömda desperationen efter vatten var som bortblåst.
Men ångesten fanns kvar.
Jag får ALLTID ångest när jag har druckit, alltid!
 Fastän jag inte har nånting att känna ångest över, så får jag ångest.

Igår var en superduper härlig och rolig kväll. Huuur mysigt som helst.
När vi kom så höll cheferna  på woka på öppen eld. Paprika, lök, potatis, morot, sqash, aburgine, sockerärtor mm... 
Till det fick vi grillad fläskfilé! 
Det var alltså huuuur gott som helst. Jag tog 2 stora lass och skulle lätt kunna äta mer bara för smakens skull, så himla gott var det!
Efter det  skulle vi gå en bit i skogen och alla skulle ta med sig ett vedträ.
Där i skogen vid en liten å stog en slogbod och dom hade dukat upp för efterrätt och snapsar.  Njammi!
Sen satt vi där som runt en lägereld och pratade och garvade. Skitmysigt!!
Och vi kunde sitta länge eftersom alla hade varsitt vedträ att slänga på elden....

Det var verkligen en toppenkväll!!!!! Tyvärr glömde jag kameran, jävla klant, men Helen ska ge mig kort sen.

Såhär dagen efter har jag träningsvärk i magen av allt skratt... Då ska man va nöjd med kvällen tycker jag.

Nu kurrar min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0