Känslostorm!

Jag har precis sett en helt fantastisk film, sorglig, glädjefull, tårdrypande och rolig på samma gång! 
Jag grät som en vårflod, hulkade och kved av sorg, ilska, tacksamhet till livet, till kärleken, till det här. 
Jag lever, jag andas, jag är frisk och har det bra i livet. 


 

Livet är så skört!!
Jag är så tacksam!

Idag har vi gjort det här lyxurösa jobbet:
 
Hyvlat bort  200 kilo lim efter mattan som legat i trappen.


Här är snyggmattan som vi har jävlats med i 8 timmar i dag.


Den här raffiga tapeten dök upp när vi rev bort panelen. Det ska bli ny tapet där... soon very soon!

Nu ska jag ge min kille en kram.
Man ska ge bort många kramar, snåla inte med den gåvan!

Natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0