Kalle.

Dagarna går så himla fort på jobbet.... susar förbi.
Nu har jag klarat av ett 10.30-19.00 pass. Har ett sånt imorgon igen, sen på Onsdag är jag ledig.
Då ska Jullan slinga mitt hår, tror även att vi ska ut i skogen och ha en riktig friluftsdag. Hanna kom på idén idag.
Låter toppen. Plocka lite blåbär och ha matsäck med sig. Yiha!

Jag längar tills Kalle får flytta hem till oss. Det är ju en stund kvar än, han är bara 2 veckor gammal.
Eftersom det bara är jag och Hjall som bor här för tillfället så blir det nog roligare med en liten kompis till mig när han är borta.
 
Imorgon ska vi käka Thai-mat och kolla på film här.... MUMS!!
Jag ska lätt ha tum-yum soup. U N D E R B A R ! ! !

Nu ska jag gå ut till Felle och sen ska jag mixa mig en smoothie, dagens middag för mig.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK sööööta Emma och Hjalmar!! Ni är ju bara föööör söta!! Läste dina tidigare inlägg med..!! Sööötingar!! De där detox plåstren rekomenderar jag och SAKNAR! Men de är dyra och man blir beroende :) Våran bröllopsdag blev underbar!! Väntar bara på massa bilder nu.. Puss å tusen kramar till er!!

2008-08-12 @ 00:06:41
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0