Hånar på... och svär.

Vädret kysser mig i röven. Ursäkta ordvalet men det känns verkligen så.
Helt j***a veckan har regnat bort. Men iallafall så har vi ju fått lite gjort hemma. Man ska väl inte klaga.
Ett riktigt jävla i-landsproblem.

Igår hade vi kräftskiva. Ruggigt skoj.
Helt plötsligt var man 17 år igen. Jättekuuuuuul att snacka alla dessa roliga minnen!!
Jag vill dit igen. Till epatiden. Gå ner på stan i femtielva huvtröjor istället för jacka, det va ju sååååå ute med jacka, herregud!

Busfröt var såklart med! Avalea De Rosa.





Hedersgästerna mumsar kräftor. Hehe... Suddigt....



Camilla



och Desirée.

Min man ligger och sover än, undrar hur det är med min sjukling idag.
Jag ska gå och krypa ner breve honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0