FEGISAR!

Vi har pratat med jättemånga som frågar om vi trivs i huset och bla bla bla...
- Ja vi har faktiskt åkt förbi där....
Var och varannan vi pratar med säger så....
Nu vill vi upplysa er att:
 
KOM IN! KOM IN! KOM IN!

Ni är många som har åkt förbi här utan att komma in.
Då är det väl ingen vits med att åka förbi.

Nä, masa er in här. Alla är välkomna, det är bara jättekul med besök!!!

Jag läste på Lizas blogg om nått som heter Detox-plåster. Det låter otroligt spännande det där Liza måste jag erkänna.
Är det något jag behöver nu efter semestern, så är det att rena kroppen och gå ner i vikt!!

Motivera mig någon. Jag har blivit så lat!!

Nu väntar duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0