En helt vanlig dag!

Hej på er!

Idag har jag gjort en fotodagbok på jobbet. En vanlig galen dag på Kaffestugan.
Det var skoj! =)
Hur dagen har sett ut ser ni på min bilddagbok.

Jag ska köpa mig en orbitrek. Så sant som det är sagt! På Lördag skall detta under ske.
Jag ska träna som en dåre hela vintern.
Just nu ser jag ut och känner mig som en gråsten. Ful och tråkig. =(
Men med en orbitrek kommer jag snart att blomma upp ur min gråa trista dvala.
Haha! Jag går verkligen på allt.
Men med en sån kan man ju träna hemma och se på TV samtidigt.
Perfa tamefan!!
Vi planerar nämnligen en tripp till IKEAAAAAA på lördag, min sambo och jag.
Vill så gärna ha det där fantastiskt snygga vardagsrumsbordet som var slut sist vi var dit.

Hanna och jag ska ha Arkiv X kväll imonn! Dudididididuuu....
Då ska vi ha en brasa och mysa riktigt mycket!!
Kanske om vi har tur så kan vi kanske köpa lite thaimat oxå. Det vore ju ultimat!!

Julia har anlänt till New Jersey.
Hjalmar ska hjälpa mig att fixa skype och fixa en webkamera och ett headset.
Då kan vi sitta och prata med varann som om det vore i samma rum.
Fika ihop och sådär... fast hon sitter på andra sidan jorden och jag här. Toppen toppen!!

Nästa helg ska vi ha personalfest.... O ooh...
Det kan ju bli hur som helst det. Hahahaha!
Kul som FAAN!
Vi ska upp till Marias stuga nånstans ovanför Berkarlås, typ Buder tror jag det kallas.

Hur kul blir inte det då??

Jiiiihaa!

Sune berättade en rolig historia idag för Magdalena och mig.
Vi garva så vi nästan dregglade, så jag lär ju skriva den här:

En gubbe låg på sjukhus på våning 10.
Helt plötsligt blev han akut skitnödig men insåg att han inte skulle hinna till klosetten. .
Till sin förtvivelse insåg han sekunden senare att han hade skitit på sig, där han låg i sängen.
Han skämdes och skyndade sig att rulla ihop lakanet och kastade snabbt ut det genom fönstret.
Nedanför gick en vältränad och stark man på trottoaren i lugnan ro, när helt plötsligt lakanet föll ner över honom.
Han brottades med lakanet och lyckades dra av sig det när en kvinna kom fram och undrade:
- Vad håller du på med?
- Du kommer aldrig att tro mig, men jag slog just skiten ur ett spöke!!

Haha!

Sån humor har vi...

Nu ska jag ringa min karl snart.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0