Chokladoman!

Tja!
Nu sitter jag här i soffan igen och moffar. Fan jag blir galen på mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blöööö.... men choklad är så himla gott ju.
Nä, nu måste det bli ett slut på det här.

Åtminstone är det ju mörk choklad jag trycker i mig och det ska ju vara så himla nyttigt och bra för blodkärlen.
Ja en eller två rutor åt gången kanske, men typ 15 st kan ju knappast vara hälsosamt. Haha!
Det är verkligen VÄRLDENS godaste mörkchoklad från Nya Zeeland med riktiga fruktbitar i.
Har en med Kiwi nu som Julia hade med sig.
UNDERBAAAAAAAAAAR!!


Imonn blir det absolut ingen choklad eller nånting annat sött heller för den delen.

Soppan blev toppen!
Lök, champinjoner, chili, morötter, broccoli, majs, kikärtor, vitlök, böngroddar, kyckling. Vatten och lite matlagningsgrädde, en påse med thaimix pulver och lite curry.
Mums vart deee....

Nu ringer det.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Choklad = D*den alltså.. men jag ska som du, göra ett nytt försök imorron att STRUNTA i ALL choklad.. vi får hålla tummarna för oss båda :)



Puss o krams!!

2008-08-13 @ 22:49:54
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh gud vad gott med choklad !

2008-08-17 @ 13:27:46
URL: http://elisabetsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0