As bra!!

We were trying different things, we were smoking funny things,
making love above the lake to our favorite song.
Drinking whiskey out of the bottle, not thinking 'bout tomorrow,
singing sweet home Alabama ALL SUMMER LONG!!


It's on my brain the whole time...
Jag går och nynnar och nynnar och nynnar på den...
Sjukt bra!!
Äntligen har den börjar spelas mera på radio också.
Julia, Hanna och jag hade grillskiva i början på Juni och då spelade vi den på repeat heeela kvällen.
Hahaha!!

Låten jag syftar på är såklart följande:


Va fan, det blir ju ingenting på TV ikväll ju!
Ååååååååååååååå!!!
Då kommer jag sitta här framför datan och häcka.
På tal om data.
Data = Björn.
 Måste åka och hälsa på honom snart....

MEN JUST JAAAAA............ jag har ju min IKEA-bibel ju!
Wohooow....

Kommentarer
Postat av: elvenman

Ja det tycker jag =)

2008-08-23 @ 11:53:41
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0