Vädret.

Strålande solsken idag. Vädret förundrar mig.
Förra veckan kräksnöade det och man undrade om det verkligen ska bli nån vår eller inte, den här veckan frodas vårkänslorna likt en blommas blomstring.
Ööö... haha!

Ja iallafall.. det är jättehärligt ute och jag sitter här inne och läser elände om den där idiotiska Engla och Pernilla mördaren, idioten i Finland som sköt hejvilt i sin skola, Arbogafallet. FYFAN!
Va mycket elände!!
Vilka människor det finns, begriper inte hur man kan vara så kall!

Jag såg på superman returns igår och blev nästan kär i Superman. 27 år(snart) och har en crush på superman. Haha! Moget! 
Men vadå? Han är en gentleman, han säger dom rätta sakerna man vill höra, han ser ut som en dröm och han räddar världen. Vilken kille.
Men min kille är bra nära dessa kriterier han också faktiskt... :)
Jag längtar efter honom nu men här veckan gick galet fort! Han kommer ju hem idag!

Ska jobba det där blodiga passet mellan 13-17 idag igen. Men idag är jag betyyydligt piggare än i förrgår!

Uff jag har inget vettigt att skriva... har skrivkramp ofta nuförtiden...

Hanna och jag lekte med kamerna på heatrow. Endast röda färger här...
image246 

image247 Såhär bleka var vi....

image249 ... såhär trodde vi att vi skulle se ut efter halva tiden på NZ

image250... och såhär trodde vi att vi skulle se ut efter en månad. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0