Sista natten...

Inatt sover vi för sista gången här på Hagvägen 39.
Hur konstigt känns inte det då?
Vafan... det känns som att man ska flytta hemifrån... hem är ju HÄR! Iiii....

Nu blir det annorlunda med allt! Nya ljud och vanor.
Fas nummer 2 i vårat liv tillsammans börjar imonn.
Fas 3 blir väl barn eller bröllop de då... hahaa!

Uj uj...

41000 ska staten ha för att typ sätta en stämpel på att vi är dom nya ägarna av huset.
FYRTIOENTUSEN!! Alltså... Sverige I love you, men fan Sverige, ibland undrar man om you really love me?!

Pengar som statsministen använder som skithuspapper sen... det känns lite så. Skatter hit och avgifter dit... hej å hå!

Nu ska jag gå och duscha och lägga mig för imonn blir det JEN LANGAN DAG!!

Godnatt mina vänner och farväl och tack för dessa år partykuben 39!

image256Emma.


Kommentarer
Postat av: elvenman

Välkommen åter på besök, iaf ett tag till =)

2008-04-28 @ 22:38:17
URL: http://vvv.hallah.nu/blog
Postat av: Spunk

Hoppas ni har sovit gott!! Och att ni sover ännu godare i det nya huset! Kommer dock sakna partykuben! Lycka till i nya hemmet, så hoppas jag det bjuds på grillning när jag kommer hem i sommar! ;)

2008-04-29 @ 07:46:44
Postat av: Anonym

Jo fast utan skatter o grejer skulle du inte ha fri vård, skola and so on.

2008-04-29 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0