Måndagen den 7 April

Gokväll!
Sofia har precis åkt hem och jag har duschat. Himla gott känns det efteråt, och pigg vart jag oxå!
En myyyyskväll har vi haft med Anna Pihl, sallad och en spännande rulle.
Woalaaa... så har man en toppenskön kväll!! :)

Imonn är jag ledig, gött som fan. Jag ska till Salong spegeln och klippa håret hos Charloth! Det ska bli sååå skönt! Ska även höra vad hon tycker jag ska ta och göra med håret för kul. Det är ju sååå trist och vanligt. Blääh!
Packa lite kartonger ska jag göra också, eftersom Ä L S K L I N G och jag ska köra grejjer till huset i helgen.
Nu är det nääääraaa. Uff, jag har inte ens valt tapeter ännu. Det är ju sååå innikuuuulan svårt ju!

I Maj ska Skåran ha 30-årskalas. Maskerad då rättare sagt. Man har blivit tilldelad olika typer man ska klä ut sig till.
Hanna, Helén och Soffan ska vara raggare. Lätt som en plätt jue!
Jag fick YRKE.... välja och vraka.
Dom yrkena vi, eller mina påhittiga vänner, har kommit på till mig hittills är:
- Dykare
...eller...
- Självmordsbombare
Nice va?
Antingen så ska jag gå runt med en våtdräkt, simfötter, cyklop och känna mig som Kalle Anka på fel planet, eller så ska jag gå runt med en toalettrullebomb fasttejpad på magen och en turban på skallen och ropa "Allah är min gud."

Eeeh... vilken hade ni valt??

Jag funderar starkt på att typ vara en bonde eller nått istället. Jag menar... vilket sorts yrke är en självmordsbombare??
Men Helén menar att man jobbar ju med sånt "därborta". Okidoki.

Ääj fan va svårt de ärå! Men nått kul ska vi nog hitt på mä.
Vi hörs imonn då, jag ska nussa nu!

TJAO!

image239 image240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0