Ledig... igen.

Igår jobbade jag heltid fastän jag var ledig kändes det som. Jag gjorde ju i princip allt. Har packat prylar i oändligt.
Så idag är jag sysslolös och det känns sådääär bara... vad ska jag göra då?

Nästa gång jag har min långledighet mitt i veckan så håller vi på flyttar in i huset. Gu va pirrigt!
Har nyss tjölat lite med Hanna i telefon, ätit mumsig havregrynsgröt, varit ute och gått en timme, duschat, tvättat håret, slängt in en tvätt.... NU DÅ??

Usch va trist det är när man är sysslolös. Jag ska åka ner på stan och hatta runt lite där då kanske...

Ha en bra dag allesammans!

Lite bilder från Mars månad.

 Elvira gör Pippiminen.  Malte på sin vanliga plats, spaning efter fjällor i fönstret.  VÅRAT!  På påsk var vi till stugan i Nornäs.  med uuuunderbar sjöutsikt från fönstret. Superduper!  Jag.  Förfest hos oss i Lördags, Hanna och Hjalmar...  .. och Micke och Charloth var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0