Jaghartråkigtsåjagfyllerienlista-lista!

Vad gör man om man har trååååkigt utav bara F!?? Jo... man själv listor av andra såklart. Hihi!!
Tack Sara...


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV


1. Är du singel?
Nej

2. Är du lycklig?
Ja!

3. Är du uttråkad?
Ja just nu är jag väl det. Därför jag gör en sån här lista.

4. Är du ledsen?
Nejdå

5. Är du italienare?
Nej

6. Är du en cooling?
Fan ja... det tycker väl alla va?

7. Är du från Irland?
Nej

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Japp!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nee... jag tror på förälskelse vid första ögonkastet som leder till kärlek.

2. Har du någon gång blivit sårad?
Ja

3. Har du någonsin tänk på samma tjej/kille flera gånger under samma dygn?
Ja varje dag

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
Ja det har jag nog

5. Har du kysst någon under två senaste veckorna?
Ja min kille

6. Har du haft en hemlig beundrare?
Ja

7. Är du kär?
Japp!

8. Vill du gifta dig när du blir stor?
JAAAA!!!


9 st AV TVÅ ALTERNATIV;

1. Hår eller ögon?
Ögon

2. Katter eller hundar?
Hund

3. Några få bästa vänner eller jättemånga vänner?
Några få...

4. Tv eller Internet?
Tv:n

5. Coca-cola eller pepsi?
Pepsi

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Hem ljuva hem!

7. Pengar eller lycka?
Lycka

8. Dag eller natt?
Dag

9. Msn eller mobil?
Mobil

TIO HAR DU NÅGONSIN;

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nix

2. Brutit ett ben?
Ett av alla ben i kroppen eller ett ben som man står på? Jag bröt armen i barnbacken när jag åkte snowboard. Hehe...

3. Gjort nått du ångrar?
Absolut.

4. Hoppat Bungee Jump?
Nej men Hanna har... hehe!

5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja

6. Ätit en hel tårta själv?
Nej förfan

7. Gjort bort dig offentligt?
Ååå det händer väl ofta

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Jaaa!

10. Velat försvinna?
Jaaa

SENASTE

1. Samtalet du ringde?
Det var Dessi igår!

2. Telefonsamtalet du fick?
Från min kille som är i Norge

3. Personen du var med?
Sofia och Chaloth igårkväll

4. Roligaste grejen som hänt?
Det händer mycket roligt i mitt liv... men nu när vi vann budgivningen på huset var nog en ROLIG upplevelse!!

5. Personen du smsade?
Mamma och pappa som är i Thailand just nu!

6. Du skrev till på myspace?
Har jag inte.

Kommentarer
Postat av: Stickis

Varsågod!! :)
Åh jag vill oxå ha ett hus... med stall, hundgård och allt... :) Eller ja, iaf ett hus. Men fan va svårt det är att hitta något bra. Allt är såå dyrt.
Jag hade kunnat ha en häst i ditt stall, om jag hade haft någon ;)
Det är bra med mig, livet leker. Med dig?
Kram

2008-04-01 @ 16:43:15
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0