FULLSMÄCKAT!!

image229

DALADERBY!!

Usch vilket självplågeri det är att gå på hockey, speciellt daladerby. Fyfan man blir ju nervskadad. Huuu!!
Joakim Kans var även där han och hejade på sitt Mora.
Alltså det sitter typ 2000 experter i publiken som skriker och åmar sig om ALLLLLLT!
Jag hade en gubbe ovanför mig idag som skrek vareeenda gång Mora hade pucken:
- Men passa då, va fan gör du ute i sarjen, in på mål, fan va dåligt ni spelar, på han, släpp inte in han i zon, skärp er, fan vilka jävla pass, jobba hit och dit och... klå dig i roven min en rostun spaik gubbe...
Och han hejade på Mora. Det var bara gnäll från minut ett. Jag tänkte mest att: gå ut och gör det bättre själv då tjockis!
Ååå jag blir så sur!!
Dom slet som hungriga vargar idag och var SKITBRA!! Och så vann dom oxå!

Nu är jag helt slut mentalt och musten gick ur mig då slutsignalen gick. Hur kan det få vara såååå spännande?! PUST PUST PUST PUST!!!
En hel del hockeykladd här nu va? Jag ska skärpa mig. Nu är derbymatcherna över så då släpper jag hockeyn from now on. Mora vann en lätt match och Leksand vann en med lite tur, hehe, så nu är det bra så punkt!!

Nu ska jag bädda rent i sängen, får hoppas att täckena har torkat som jag tvättade imorse. =/

Sov gott på er!!

image230

Kommentarer
Postat av: Ea

Bättre att sitta hemma framför TVn. Då slipper man höra allt gnäll.

2008-04-03 @ 08:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0