Skrattfeber

Idag har jag skrattat för en hel vecka framöver på jobbet. =) Hehe... kan inte bli annat när Helén och jag hamnar i köket båda två. =)
Merja är nämligen sjukskriven i 3 veckor. Och i vanliga fall brukar Merja vara i köket alltid och så är Helén och jag där nere varannan vecka. Alltså är vi aldrig där samtidigt.
Men nu ska vi vara det i 3 veckor! SKITKUL!! =)
Alla andra ba: - Ånej, hur fan ska det här sluta??
Hihihi...
Så idag var första dagen. Och faan va vi har larvat oss, som vi brukar när vi hamnar nere i köket tillsammans.
Sån jävla schyst stämning blir det tycker jag.
Japp, det här blir 3 mycket skojiga veckor framöver!! =) =) =) =)

Björn har nyss lagat mat, som jag har ätit av. JÄTTEGOTT! Lax... mums!!
Och nu sitter jag vid datorn och jäser och funderar över livets gåtor och Björne kollar på Simpson.

Imonn blir det hårdträning minsann. Först på morgonen ska jag följa med mamma till gymmet och på kvällen ska Hanna, Bonnie och jag på spinning! Nu jävlar har man kommit igång! ÄNTLIGEN!!

I helgen ska jag vara lite drutschen! Hehehe... fint dé!

 Snygga brudar... =)

Nä, nu ska jag springa ner i tvättstugan och flytta över tvätten!

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Spunk

Åh, det var allt tre snygga brudar du fick med där! Vart ska Emma å vara drutschen i helgen då? Tänkte om jag också kunde få hänga med på ett hörn kanske? ;) Och du, när ska vi ut och gå då? Det skulle vi ju gjort i februari! haha, tiden går fort! ;) KRAM!

2007-09-10 @ 23:55:42
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0