Kulturell.. =)

Här sitter jag och bara väntar in klockan som ska bli 13.00 så jag kan masa mig ner och jobba mina 4 fjutt timmar. =/
Läste på Erssons blogg om Lady lovelylocks och miljoner minnen ploppade upp i skallen. Haha.. ååå.. tänk om man finge vara liten igen en dag eller två.
Då skulle jag leka med mina my little ponysar i ponyslottet och alla Barbies... ååå, och Barbieslottet  och så dom där små små små dockorna... åååå va hette dom nu då? Pocket nånting!!?!?!?! Aaaaa... kommer inte på... dom var oxå en hit!
POLLY POCKET!! Jaaa.. jag hittade på nätet!! Hahaha... Mitt pollypockethus vecklade man ut och den hade en liten inbyggd bandspelare, för det fanns ett dansgolv på ena halvan och på den halvan som stog upp var det våningar.

Nä men åååå va minnen.... Hanna fina hjärtkuddar som vi hade som barbiesäng till herr Ken och fru Barbie.
I dom låg Barbie och Ken väldigt ofta och myste. Hihi...
Hela Hannas rum ockuperades av olika barbierum i alla vrår och sen gick vi och hälsade på våra barbiefamiljer...
Jag, Hanna, Kristina och Julia. Hahahaha....
Varje gång mamma och jag var nere på stan skulle jag alltid gå in på lek och hobby och stå där och kolla in Barbiedockorna.
Mamma säger att jag hade kunnat stå där i timtal om jag hade fått....

Ja ni... det var skoj med lite minnen som väcktes till liv. Verkligen!!
Nu ska jag mejka mig och hitta på med nånting innan jag blir tokig! =)

Ha en bra dag!!

          Memories!!

Kommentarer
Postat av: Spunk

Åååh, Polly Pockets lekte jag och anna med också. hade massa små hus. =) Skall katten jansson jobba i helgen? Kram!

2007-09-06 @ 19:36:31
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0