Frustrerad!

Klockan sju steg jag upp imorse. Tycker det är så underbart att vara uppe tidigt och skrota på morgonen, speciellt när man är ledig!! =)
Nu har jag varit uppe på både Willys och Ica och handlat. 
På Ica fick jag mig en icke-nödvändig utskällning av kassörskan, för att jag inte hade dragit icakortet (som hon bara antog att jag hade) och fått ut rabattlappen på kycklingfilén, så hon fick lov å springa och göra det.
WHAT? Visste ju inte ens att det va nån jävla rabatt. Jag lägger ju bara i det jag ska ha i vagnen.
- Ja man måste ju dra kortet i automaten och ta lappen själv, för vi hinner ju inte springa åt alla när det är mycket folk och köer här.
NÄHÄÄÄÄÄÄÄ!! Det fattade inte jag heller. Jag som trodde dom sprang och plockade ihop varorna åt folk i vagnarna oxå mellan varven. Pust!
Jag vet ingenting om stressrelaterade jobb.
- Det står t.o.m i bladet hur man ska göra, på första sidan och bla bla bla...
MEN! Har inte ens öppnat och läst bladet.
Störde mig lite där, när jag bara ville köpa lite jävla kycklingfilé.
Så får man en snyting i kassan!
Tacka vet jag trevliga kassörskor....
Okej, det kanske var schyst av henne att säga till om rabatten, men hon tog ju förgivet att jag hade ett icakort från första början och jag hade mycket hellre betalat dom där 20 kronorna extra för att slippa sånna där påhopp!

Hehe.. nu har jag ältat klart detta.
Kaffet är klart nu, så nu ska jag mysa ner i soffan ett tag, sen ska jag ta mig i kragen och faktiskt gå en promenad innan lunch.

Hoppas ni andra har en bra dag!!!

image25


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0