What the fuck to dooo??

Alltså... hela dagen har jag sett fram emot att jag skulle åka till Sollerön och vara barnvakt åt lilltösen.. min älskade lilla Elvira Jansson som är bara sååå jääääkla mysig och rolig!!
Tänkte vi skulle hinna leka minst en timme innan det är dags för nattning!
Jag kom hit klockan halv sju... brorsan har gjort iordning käk, så det var bara att ta för sig.
Sitter i ro och käkar medans Elvira kollar på Bolibompa!
 Helt plötsligt kommer skruttan in till mig och säger:
- Nonatt.... (samtidigt som hon ger mig slängpussar med handen)
- Men Elvira... vadå? Vi ska ju leka nu ju... (förtvivlad)
- Nonatt!
Sen går hon in i sängen med alla kläder på och lägger sig..... och SOMNAR!! På en gång nästan!
WHAT THE FUCK!!
Så här ligger hon nu... skruttan, på en hög med tidningar och böcker och sussar så sött medans jag min ensamma jävel bara sitter här och hänger läpp. =( JAG VILLE JU BARA LEKA LITEGRAAAAAAANN!! SNYFT!!
 
Jag ska lirka av henne kläderna snart och se om jag kan få undan allt hon ligger på...
Men vad ska jag göra då?? SNYFT!
Till råga på allt så ligger Mora under med 1-0. Vilken jävla svacka dom är i... Fan oxå!

Idag på Kaffestugan så var det många som ville fika... oh yeah... men det gick hur bra som helst.
Klart så med en sån kunnig personal! Hahaha!!!

Jaja... jag får väl "facebooka" lite mera då.... the new thing!

Jullan... I miss you och snart ses vi!! Holy fuck va vi ska ha kul alltsåååå.... as usual!!!!!!
Call me snart igen...

Nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0