Mina nya älsklingar!

Igår följde jag med mamma och pappa till Falun/Borlänge.
Pappa skulle till doktorn så vi passade på att gå i lite affärer. Det var skoj... men jag brände hela min budget denna månad + lite till.
Jag hade kunnat handla mer oxå om plurran hade tillåtit det... men jag ska ju till Nya Zeeland, måste spara moneys.
Jag köpte iallafall en jeanskjol, en top och ett par stövlar som är mina nya babies!
Jag skulle aldrig ha gått in på scorett och sett uppenbarelsen, då var det ju kört. Kärlek!
Haha... ja, jag FICK LOV att köpa dom. 1000 spänn och värt varenda femtioöring. Gosh!!
Jag ska vårda dom hela mitt liv! =)
Idag jobbar jag 11-19 (what else) och skulle eeeegeeeentligen gå på gymmet imorse men jag va så JÄVLA trött efter spinningen igår då jag trampa skiten ur mig... så jag sov istället. =)

Nu ska jag sminka mig eller nått... ser verkligen inte fräsch ut idag.... men jag har ju mina älsklingar som förgyller dagen... hahaha....


image41 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygga stövlar! =D

2007-10-10 @ 09:43:45
URL: http://amandafoster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0