Måndag IGEN!

Tiden går ju fortare än ett stridsplan...... å va dåligt.
Nu sitter jag här och ska återigen tampas med en arbetsdag. Är sååå jäkla trött jämt på måndagen när jag har jobbat helg. Snark! Sov ända till 09.20 idag.... GALET! Har ju missat hela "Äntligen morgon med Adam och Gry".
Men det var nog sömn jag behövde!

Jag och min sambo beställde lite kläder, eller han beställde kläder, och jag beställde en väska igår på Junkyard.
Den var himla snygg tyckte jag. Då vet vi det då.. haha...

På torsdag öppnar h&m klockan 11.00. Gissa om det kommer bli folkstorm på Kaffestugan?!?! Vi har laddat upp med extrapesonal. Som FAN!
Och till helgen ska vi ha rosa bandet dagen. Då när jag är ledig händer det såklart nått kul... myyyycke rosa den dagen.

Usch jag vet inte vad jag ska skriva... jag bara mys skriver just nu....

Saker jag vill göra i höst:
- Gå på rock konsert!
- Åka till Ea i Stockholm
- Köpa en ny mobiltelefon
- Köpa en digitalkamera 
- Äta mycket ekologisk(borde alla köpa) frukt (jag har faktiskt skärpt mig ypperligt)
- Möblera om TV-rummet. (Vi jobbar på den punkten)
- Prata ut med min sambo om livets mening...... hehe.
- Städa min HEMSKA garderob.
- Skaffa mig en helt NY garderob...
- Vinna på lotto så jag KAN skaffa mig en helt ny garderob.
- Köpa en lott så jag har en ynkapynka liten chans att vinna på lotto.
- Älska hett och innerligt i duschen. (Ääh va fan, jag drog till med nått bara)
 
Skapligt långsökt det bidde på slutet dära... hahahahaha....

Hilda mailade mig igår. =) Yihoooo.... långt och kul var mailet. Så nu lär jag damma av och sparka igång min Engelsk-gramma-hjärndel av hjärnan (Fia HJÄÄÄRNAAAAA =) ) and type her back.

Min mamma Anita har födelsedagsmiddag ikväll... och jag kommer som vanligt sist och sent eftersom jag ALLTID and ALWAYS jobbar till 19..............typ! Hon fyller 59 bast (nu räcker det med fylla år för dom... 59 blir bra! Inge mera!) Tro om jag ska beställa nån god tårta till henne. En sån där lite hjärtformad. JAAA!! That's an idea!! Yeeeaaah!!

På bild 1 är min nya väska och på bild 2 är Hilda och jag redo för en (ännu en) utekväll i Paihia!

   

Nu ska jag makeupa mig....

HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0