Kanelbullens dag!

Ja ni gott folk... man kan tydligen lura på folk vad som helst nu förtiden... allt från:
- Alla hjärtans dag, en speciell dag då man ska uppmuntra sina kära med blommor och smycken, bakelser.. gaah!
till
 - KANELBULLENS dag. "Ät kanelbullar tills dom jäser ur öronen"....
Folk luras till att köpa saker, den enda anledningen till sånna här påhitt är business!! Totally!
Idag har det alltså varit kanelbullens dag. Liksom hallåååå... vadå kanelbullens dag??
Undrar vad Anna Skipper tycker om den här påhittade dagen?? =)
Varför finns det ingen "morotens dag" t.ex?? Nä, för det skulle ALDRIG funka i business world!
Eller en "skänkedag", då man får skänka lite pengar till välgörenhet istället för till dom stenrika affärerna?!?!
Alltså västvärlden..... såååååååååå blåsta!
Morr... idag har jag varit vresig... sylten spökar.

Nu kollar jag på "du är vad du äter", mycket intressant program.
Anna Skipper är hemma hos ett par som ÄLSKAR korv och inte kan bli gravida för dom äter alldeles för kass mat. Och nu har jag sett vad korv innehåller... FYFAAN säger jag bara.... USSSCCCCHHHH!!!
Korv kan man inte äta varje dag. Det är bara så....
Själv har jag ätit min favorit lagasnabbmiddag idag... Fullkornspasta med quorn (Jag älskar quorn), kalamataoliver, fetaost, paprika. Allt har jag stekt med MASSA cayenne peppar!! Supergott och sååå nyttigt!!!

Nu går jag in STENHÅRT inför BEACH JANUARI NEW ZEALAND 2008, den 5:e Januari bär det iväg igen!! Wihiii!!!

Ååååå!!!! GAAAAAAAAAH!!
 
Puss på er!

image39

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får skoj i NZ.. själv vet jag varken ut eller in just nu..=(

2007-10-04 @ 22:39:14
Postat av: elvenman

Hallah!
Jag käkade inte en enda kanelbulle i torsdags :O

2007-10-06 @ 11:10:06
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0