Helgen...

Det var fest i helgen. Vi tog med Herr Rosa ut på en helkväll i Mora. =)
Han måste ju uppleva det innan dom åker tillbaka till Nya Zeeland.
På Söndag lämnar hon mig... =( Buhuhuhuhuuuuuuuuuu!!

Vi började kvällen hemma hos mina päron. Dom var inne hos Hannas päron.
Där åt vi en trerätters... typisk svensk mat! =)
Förrätt: Gubbröra på kavring
Varmrätt: Marinerad älgstek med potatisgratäng och kantarellsås
Efterrätt: Glass med varm hjortronsylt
Och så en massa vin till de... =D
Det var superduper gott!
Min pojkvän han ville inte följa med, varken på middagen eller ut... kul kille.
Skapligt besviken man var på honom... =(
Bara för att Rich var med så vart det jättejobbigt... men det var ju för hans skulle allting.
Och när Rich frågar efter honom och undrar vart han är... och när han ska få träffa honom så säger jag typ: Han är hemma, är lite sjuk.
Kan ju inte direkt haspa ur mig: Nej han vill inte träffa dig, han måste vara skitfull först.
Ååå... nu fick jag ur mig lite frustrationer!!!!!!!!!!!!!!
Vi hade ett litet dilemma förra veckan.
Han tog upp middan med sina arbetspolare i Norge och dom tyckte att han inte alls skulle behöva gå på nån middag som han inte ville gå på. Självplågeri liksom.
Jag tog upp det med mina arbetspolare och dom sa raka motsatsen. "För din skull då iallafall"
Där har vi skillnaden på kvinnliga och manliga funderingar.
För mig var det självklart att min man skulle med. Så tänker man ju... som kvinna iaf.

Mamma, pappa, Hannas mamm och papp kom in till oss och åt dessert med oss. Dom var riktigt på lyset.. hahahahaha... meeeen va vi skrattade!!! =)
Stackars Richard fick träffa min mamma hyperfnittrig och glad i vin. Tihi!! Pappa och Rich pratade USA... pappa älskar USA!

Vidare till parken... typ... plockade upp lite folk först...
Det var iaf en trevlig kväll!!!!

Över till nått mycket mycket tråkigare!

Igår ringde Dessi och berättade att en gammal klasskompis till mig och Hjalmar har tagit livet av sig. Fruktansvärt!!
Så inatt har jag drömt om döden... =(  Jag blir så nere när jag har drömt sånna drömmar...
Jag har ju typ växt upp hand i hand med döden. Det har jag faktiskt! Från 15 års ålder så har det fan varit nått elände vartannat år minst!!
Då blir det begravning snart då... jag har ju nyss pratat med människan... och nu finns han inte mer. =( =( =( =( =(
Känner mig inte så munter just nu faktiskt... + att det är en massa annat som jag går och grubblar på.

VAD SKA JAG TA MIG TILL MED ALLA MINA FUNDERINGAR???

Kommentarer
Postat av: Stickis

Usch va hemskt...

2007-10-02 @ 17:10:40
URL: http://stickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0