Dagen...

Alltsåå... denna dag har jag knappt hunnit ta vara på förrän den nästan är slut lixom.
Jag vaknade i skaplig tid... typ.. haha... eller inte. Typ halv tio. Gaaaah!
Då var det bara att pyssla lite härhemma innan jag skulle till tandhygienisten halv tolv.
Efter det drog jag till Willys och handlade....
Sen hamnade jag hemma hos mamma och pappa och där var Elvira oxå. Då vill man ju bara leeeeeka! =)
Så det gjorde jag ett tag, sen gick Elvira och jag bort till Dessi så att Lova och Elvira fick leka lite.

Och nu är jag hemma och klockan är fan snart halv sju.

Nu ska jag snart åka ner till gymmet. Om en stund... magen är fortfarande lite mätt efter den sena lunchen.

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0