Slappvecka...

Hej!
Denna vecka är jag ledig mer än jag jobbar... Känns ganska okey!
Jag ska väl städa båda fysiskt och psykiskt i veckan känns det som.
Imorse har jag inte ens hört att Hjalmar har åkt, inte ens hört att klockan har ringt och minns inte ens att han har sagt Hejdå...
Var jag så utslagen??
Mamma vill åka till Kupolen på shopping men jag ligger ju i princip back just nu...
5000 (delat på två) på underredsbehandling av bilen som ska pröjsas i slutet av veckan som jag inte ens har på kontot. SUUUUUUUUCK!!
Får sälja fonder igen då... + att jag måste köpa mig en digitalkamera innan vi drar.
Ja ja... pengar är inte lika med lycka.

Vad är lycka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0