Igår...

GårDagens låt: Apologize... jag är ju som besatt.
GårDagens klädsel: Svart linne, leggings, jeanskjol. Men på kvällen mjukisar! Såklart!
GårDagens händelse: När jag njöt av Räkmackan Sofia hade med sig! =)
GårDagens planer: Tvätta skulle jag.... men det är brist på respekt i huset här...
GårDagens ville ha: En ny mobiltelefon.... fortfarande....
GårDagens tråkigaste: Det var när jag parkerade bilen utanför matekonomen och insåg att jag hade kontokortet hemma i andra jackan... MORR!!
GårDagens köp: Jag handlade massa matvaror igår... mest frukt och grönsaker...
GårDagens mat: Heléns torskrecept. MUMS!!!... och OJ SHIT.. höll på glömma, räkmackan hahahaha! 
GårDagens mående: Faktiskt bra!
GårDagens program: Greys Anatomy!!
GårDagens färg: Svart

En av anledningarna till att man ÄLSKAR Greys Anatomy!! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0