God morgon!

MITT I VINN ADAMS PENGAR ringer en försäljare från nått tvättmedeltjoff och vill sälja tvättmedel som ska räcka i 3 år. Blablablabla.... bara 1100 spänn.... daaaaaaa...
Suck!!
NEJTACK, säger man...
Varför tänker du så?
För att jag har 10 kilo tvättmedel i källaren redan och jag vill inte premunera på tvättmedel....
 

Idag är det 11-19 som gäller igen...

Inatt drömde jag att Elisabeth, Anders syster, vann 3 miljoner... hahaha... och ibland drömmer jag ju sanndrömmar... så om du läser det här Elisabeth så köp en lott idag, man vet aldrig.. =)
Det var ganska kul faktiskt.... va glada vi va! =)

Tror jag ska köpa en lott idag faktiskt....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha:) Men tänk om det ändå vore sant!

2007-11-26 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0