Borde sova...

... men jag kan inte fastän jag är dötrött!
Tänker på det där som slog mig imorse... först DÅ fatta jag! Jag har förtroende problem!!
Vad ska man göra åt det?? Hur ska man göra för att man ska våga prata med folk om sina känslor igen?!
Folk som jag VET att jag KAN lita på!!
Hur fan gör jag?! Det sitter lixom i halsen på mig!

Jag grubblar hellre ensam än att bolla med en kompis.
Jag sitter hellre och gråter ensam på min säng än att dela tårarna med en vän om nått tynger mig.
Jag gräver hellre en grop om jag vill gömma mig istället för att ta skydd bakom mina vänner.

Ja ni fattar galoppen!
HELT HELT HELT HELT HELT TVÄRTOM var jag förut!! Minsta lilla tanke som gnagde spotta jag ut och det kändes då faan så mycket lättare än det här...
Det bränner mer än man tror när någon sviker ens förtroende.... en som man till 700% har öppnat sig för...

Nu har jag iaf öppnat mig lite... men mina vänner måste ju tro att jag är skvätt galen...

Alltså nu är det inte så att jag har världsproblem... men jag har kanske haft saker jag borde ha pratat ut om. 
Jag har gjort de nu lite och det känns såååå mycket bättre!!

Det som är mitt största problem nu är mitt förtroende problem!!
Jag vågar lita på folk... speciellt när jag har sånna fantastiska vänner och familj!!!

Imonn kommer min kille hem! ÄNTLIGEN!!!!
Det är en kille att lita på det!! Jag älskar honom som FAAN!!!

Näääe, nu MÅSTE jag sova!!!!!

Puss på er underbara vänner! Guld värda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0