The Voice TV.

Ååå det är så hiiimla mysigt att ligga på morgonen och glo på the voice tv på kanal 5.
Verkligen ett perfekt och bra morgonprogram. En massa onödigt babbel och bra musikvideos.

Idag vankas det jobb igen. 11-19, en köksvecka.
Det närmar sig verkligen avgång på arlanda snart... helt sjukt... overkligt... Avalea stumpan har blivit så stor oxå så fort... Nu kan hon sitta sa Julia. Längtar ihjäl mig efter dom!!
Snart dax att skaffa sig en egen bebbe kanske.... =) heehehe...

Idol i fredags....  ÄNTLIGEN ÅKTE HAN UT!! GIRLPOWER FINAL!! YAAAAAAAAY!!!
Så hade det nog inte blivit om Daniel hade varit kvar...

Jag drömde om Markus Fagervall inatt. Han var i Orsa och hade spelning. Jag stötte på honom när han stog ute och rökte, jag kom cyklandes från Mora.. var på väg till simhallen i Orsa (som inte ens finns).
Jag fick 2 autografer av honom som han skrev på 2 kvitton, en till mig och en till Helén. Sen fick jag hans telefon nummer så skulle Helén och jag visa honom utelivet i Mora.... kanske drömmer om det inatt då.. hihi!!


Nu är det dax att gå upp och käka lite frulle. Lite snorig idag... typsikt.

Ha en bra dag!!

image78

Kommentarer
Postat av: zphanky

Yo Jansson!! Glögg och bockbrännar afton låter mycket trevligt!! Count me in! Har ju inte druckit glögg på 2år!! SKANDAL!
När var det ni drog till NZ? PUSS & KRAM!!!
ps. vilket jävla skitväder då! minusgrader ska det vara!

2007-12-03 @ 10:55:04
URL: http://zphanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0