Spajjan.

Tjabba!
Här ligger jag helt oförmögen att röra mig ur sängen för min plågande onda mage.
Jag är magsjuk och har ungefär varit vaken hela natten. Det kom över mig som en jävla orkan inatt.
Vaknade av en spya i munnen. Najs!!
Så jävla FUCKING typiskt... jag har varken LUST eller TID att ligga här och kvida.
Vill ju JOBBA och PACKA och VARA GLAD!!
Istället ligger man här som en säl. Hjalmar har varit och handlat cola men varje gång jag dricker en ynka liten droppe så kommer den upp igen.

Det här är en VEDERVÄRDIG sjuka! USCH!!!!!!!!!

Förövrigt så åker jag till Nya Zeeland om en vecka och har inte packat en pinal, inte handlat det jag skulle, inte tänkt nånting nästan överhuvudtaget på vad jag egentligen ska ha med mig.

Nä fy va pissigt det är just nu!!

Kommentarer
Postat av: elvenman

Lika bra att packa sent så att man inte får med sig så mycket skit ;)
Glömmer du något kan du säkert köpa det billigt på plats, så tillse att du har pass och visakort med dig, det räcker väl en bit :D

2007-12-28 @ 14:50:51
URL: http://vvv.hallah.nu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0