God Jul ALLA!!

Mycke som händer nu... hinner knappt sitta framför datorn.... gaaaah!!
Inte nog med att man har julen att stå i, resan närmar sig med bamsekliv.... 

Att planera resa och jul samtidigt är verkligen inte lätt.. det ska köpas resväska, kokas knäck, slås in paket, köpas solskyddsfaktor, läggas in sill, fixas med pass och reseförsäkring, griljeras skinka, letas bikini, ätas vitpepparkorn i massor mot magsjukan som härjar fram som en orkan runt om mig, bakas pepparkakor, ringas Kilroytravels om biljetter, säljas fonder, julstädas, jobbas som faan, letas sandaler i hela stan (verkligen inte rätt årstid)....

GAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!

Förlåt alla jag försummar.... det är verkligen nånting nu HELA HELA tiden....

Men ikväll blir det nog en eller två glöggar.

KOPPLA AV!!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan innan jag fortsätter med paketinslagningarna!

GOD JUL TILL ALLA!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0